Persian Papers in Conference
  1. فریبرز رحیم نیا , فاطمه رضوی زاده , بررسی نقش واسط نوآوری در ارتباط بین عوامل تاثیرگذار استراتژیک داخلی سازمان بر عملکرد سازمانی , هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۵/۰۲
  2. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , ناهید سالار باباخانی , بررسی نقش واسط رضا یت شغلی در ارتباط بین آرزوهای شغلی و تما یل به ماندن , کنفرانس بین المللی نوآوری و تحقیق در علوم تربیتی، مدیریت و روانشناسی , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
  3. فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , ایمان دروگر , تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند , هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مدیریت و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
  4. فریبرز رحیم نیا , فاطمه حسین پور , بررسی تأثیر نقش رهبری اصیل بر خلاقیت کارکنان با توجه به نقش میانجی امید و عاطفه مثبت , دومین کنفرانس بین المللی در مدیریت, حسابداری و اقتصاد , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰/۲۳
  5. آذر کفاش پور , فریبرز رحیم نیا , فاطمه فنائی جیزآباد , بررسی تأثیر رسانه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان , سومین همایش بین المللی مدیریت رسانه , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
  6. فریبرز رحیم نیا , فاطمه هوشمند , بررسی نقش و جایگاه کار معنادار در ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان , چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
  7. فریبرز رحیم نیا , فاطمه هوشمند , بررسی رابطه بین دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی کارکنان (مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان های شهرستان کاشمر) , چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
  8. فریبرز رحیم نیا , فاطمه هوشمند , بررسی رابطه بین دلبستگی شغلی و تعهد سازمانی کارکنان مورد مطالعه: پرستاران بیمارستان های شهرستان کاشمر , ]چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
  9. فریبرز رحیم نیا , فاطمه هوشمند , بررسی نقش و جایگاه کار معنادار در ارتقاء تعهد سازمانی کارکنان , چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهشهای کاربردی در مدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۵
  10. فریبرز رحیم نیا , علیرضا زارع , بررسی نقش استراتژی های بازاریابی بین‌الملل بر فرآیند تصمیم‌گیری و عملکرد صادراتی شرکت‌های صادرکننده زعفران , سومین کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۲۴
  11. غلامرضا ملک زاده , فریبرز رحیم نیا , سیمین گلی , بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی و نگرش شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شهرداری منطقه سه مشهد) , دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
  12. غلامرضا ملک زاده , فریبرز رحیم نیا , سیمین گلی , بررسی تاثیر فرهنگ یادگیری سازمانی بررضایت شغلی و قصد ترک شغل کارکنان )مورد مطالعه: شهرداری منطقه سه مشهد( , دومین کنفرانس بین المللی حسابداری، مدیریت و نوآوری در کسب و کار , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
  13. فریبرز رحیم نیا , رضا لطفی , نقش برند جهانی و متغیرهای تعدیل گر و میانجی مرتبط بر گرایش پرداختهای بالاتر مصرف کننده , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
  14. فریبرز رحیم نیا , زهرا حسین نژاد , تاثیرجهانی‌سازی‌ برند ‌ادراک‌شده و ارزش‌نماد ‌محلی‌ برند بر قصد‌خرید ‌مصرف‌کننده،بواسطه عوامل تاثیرگذاربرآن ونقش تعدیلگر‌نژاد‌پرستی ‌مصرف‌کننده , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
  15. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , بررسی عوامل موثر بر افتخار به برند به واسطه رفتار شهروندی برند , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، و دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
  16. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , تجزیه و تحلیل 360 درجه کسب و کار و عناصر آن , پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، و دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۴/۳۰
  17. فریبرز رحیم نیا , پریسا سادات حسنی راد , بررسی رویکرد فرصت محور و منبع محور بر کارآفرینی بین المللی , کنفرانس بین المللی کسب و کار: فرصتها و چالشها , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
  18. فریبرز رحیم نیا , رضا لطفی , زنجیره ارزش برند جهانی: اثر ارتباط برند، کیفیت خدمت و تجربه برند با واسط اعتماد به برند بر وفاداری به برند , کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد در قرن 21 , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
  19. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , بررسی نقش تعدیلگر پویایی¬های¬بازار در رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد سرمایه¬گذاری¬های¬مشترک¬ بین¬المللی , چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
  20. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , بررسی نقش واسط دانش ضمنی در ارتباط بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد سرمایه گذاری های مشترک بین المللی , چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
  21. فریبرز رحیم نیا , فرشاد زمانیان نجات زاده , بررسی فرایند انتقال و خلق دانش در ائتلاف¬های استراتژیک , چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
  22. فریبرز رحیم نیا , فرشاد زمانیان نجات زاده , بررسی نقش تعدیلگر تجربه مشتری در رابطه بین عوامل تاثیرگذار بر عملکرد برند , چهارمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری و اولین کنفرانس کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
  23. فریبرز رحیم نیا , منا خاکزادان , بررسی نقش تعدیلگری درجه بین المللی کردن و محیط صادراتی و میانجیگری تطابق آمیخته بازاریابی و بازارگرایی صادرات بر روی عملکرد صادراتی , دومین کنفرانس بین المللی پژوهشهای نوین در مدیریت اقتصاد و علوم انسانی , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲/۰۸
  24. فریبرز رحیم نیا , زهرا حسین نژاد , تحلیل مقایسه ای نظریات پست مدرنیسم و اسلام در عرصه بازاریابی , سومین کنفرانس بین‏ المللی پـژوهش‏های کاربردی درمدیریت و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
  25. فریبرز رحیم نیا , مریم حاجیان , سُمیّه زارعی , رابطه فرهنگ و نوآوری سازمانی بواسطه رهبری تحول آفرین و خلاقیت سازمانی , کنفرانس سالانه کسب و کار مدیریت و اقتصاد , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
  26. فریبرز رحیم نیا , زهرا رحیمیان فرد , ارایه مدلی جهت انتخاب جاذبه های تبلیغات اینترنتی , دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
  27. فریبرز رحیم نیا , سُمیّه زارعی , مریم حاجیان , ارائه مدل مفهومی رابطه فرهنگ سازمانی و تمایل به تسهیم دانش به واسطه اعتماد و تعهد سازمانی , دومین کنفرانس بین المللی اقتصاد مدیریت حسابداری با رویکرد ارزش آفرینی , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۸/۲۱
  28. بهاره بنی خلیل , علیرضا خوراکیان , فریبرز رحیم نیا , بررسی اثر کار عاطفی بر روی مشتری گرایی در دفاتر "پلیس+10" مشهد , اولین همایش بین المللی مدیریت، اقتصاد و توسعه , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
  29. فریبرز رحیم نیا , مهسا سلیمی , رفتار شهروندی برند، عوامل اثرگذار بر آن و پیامدهای آن , دومین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت با رویکردهای کاربردی و پژوهشی نوین , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
  30. فریبرز رحیم نیا , عاطفه شجاع , ملیحه قربانی , ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی اثرات کارمند مهاجر بر عملکرد شرکت به واسطه¬ استراتژی بازاریابی بین-المللی، ارتباط شرکت با مشتری و کیفیت خدمات , کنفرانس بین المللی جهت گیری های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
  31. فریبرز رحیم نیا , زهرا اصغری , ارائه مدل مفهومی به منظور بررسی رابطة تصویر ذهنی کشور مبدا و کیفیت رابطه بر تصویر برند با در نظر گرفتن نقش واسطهگری ارزش نام تجاری(برند) , نخستین کنفرانس مدیریت تبلیغات , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۳/۱۹
  32. ندا شکوری , شمس الدین ناظمی , فریبرز رحیم نیا , مروری بر نظریه پردازی در حوزه مفهوم تصویر کشور مبدأ در بازاریابی بین الملل , International Conference on Economics, Management and Social sciences , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۱/۲۵
  33. فریبرز رحیم نیا , حسین تقی نژاد , مهدی ضمیری بیداری , بررسی وضع موجود و برنامهریزی راهبردی شرکت گاز استان خراسان شمالی , کنفرانس بین المللی مدیریت و مهندسی صنایع , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
  34. فریبرز رحیم نیا , مهسا سلیمی , انگیزه های شکل گیری و عوامل موثر بر موفقیت ائتلاف استراتژیک بین المللی و معیارهای سنجش موفقیت آن , اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
  35. فریبرز رحیم نیا , شیلا منظم ابراهیم پور , اثر فرهنگ و اخلاق بر کسب و کار بین المللی به واسطه مسئولیت اجتماعی , اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
  36. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , سمیرا کیوانی پور , فاطمه خریداربقمچ , عوامل موثر پذیرش بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه (مورد مطالعه: دفاتر خدماتی و ارتباطی همراه اول) , اولین کنفرانس بین المللی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
  37. فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , منصوره دهقان بنادکی , عوامل موثر بر شیفتگی به برند , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار اقتصاد و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
  38. فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , منصوره دهقان بنادکی , نقش شیفتگی به برند بر تبلیغات شفاهی , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار اقتصاد و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
  39. فریبرز رحیم نیا , بررسی رابطه میان بازاریابی حسی و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در هتل پردیسان شهر مشهد , اولین کنفرانس بین المللی ، حسابداری، مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹/۲۶
  40. فریبرز رحیم نیا , لیلا بصیر , چارچوبی مفهومی برای سنجش تاثیر بازاریابی حسی بر شکل گیری نیات رفتاری مشتریان در سازمان های خدماتی , همایش بین المللی مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
  41. مهسا جندقی , محبوبه اسدزاده , فریبرز رحیم نیا , تاثیر فرهنگ و همگرایی بازار بر استراتژی های تبلیغات بین المللی , همایش بین المللی مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
  42. فریبرز رحیم نیا , عاطفه زیبائی , ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر تبلیغات بر وفاداری مشتریان به برند بانک ها با در نظر گرفتن نقش میانجی تصویر برند و کیفیت ادراک شده برند , سومین همایش علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
  43. سمیرا ابراهیمی فر , زهرا ناجی عظیمی , فریبرز رحیم نیا , شناسایی موقعیت استراتژیک مدیریت بحران دانشگاه فردوسی مشهد با استفاده از مدل ترکیبی SWOT و تحلیل سلسله مراتبی , سومین همایش علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶/۱۳
  44. فریبرز رحیم نیا , لیلا بصیر , نقش میانجی بازاریابی حسی در تعیین رابطه بین نوآوری در خدمات و شکل گیری نیات رفتاری مشتریان , کنفرانس بین المللی اقتصاد، حسابداری، مدیریت و علوم اجتماعی , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
  45. فریبرز رحیم نیا , علیرضا پویا , مهدی فخریه , تاثیر نگرش خریدار بر ارزش برند به واسطه کیفیت رابطه خریدار فروشنده , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۲/۱۰
  46. فریبرز رحیم نیا , مأموریت و چشم انداز سازمانی سبز مورد مطالعه: شرکت های برتر ایرانی در مقایسه با شرکت های برتر جهانی , سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
  47. فریبرز رحیم نیا , طاهره نبی زاده , میثم صادقی طرقی , بررسی تاثیر ظرفیت های تشخیص، ادغام و دگرگونی بر ظرفیت نوآوری استراتژیک سازمان , سومین کنفرانس بین المللی علوم رفتاری , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۰۹
  48. فریبرز رحیم نیا , حنظله زینوندلرستانی , علی یاراحمدی , بررسی نقش متقابل حافظه ی احساسی سازمانی بر خلق دانش و نوآوری در سازمان ها , ششمین کنفرانس مدیریت دانش , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
  49. صدیقه باقری قلعه جوقی , فریبرز رحیم نیا , مصطفی کاظمی , بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتری درشعب بانک ملت شهر مشهد , کنفرانس ملی حسابداری و مدیریت , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
  50. فریبرز رحیم نیا , حنظله زینوندلرستانی , علی یار احمدی , الهام قنبری , بررسی تاثیر جدایی مشتریان غیر سود ده بر قصد خروج، اعتراض و وفاداری مشتریان فعلی , کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشهاو راهکارها , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
  51. فریبرز رحیم نیا , حامد حاج اقامعمار , ضرورت آینده پژوهی سازمانی با روش سناریوسازی , کنفرانس بین المللی مدیریت، چالشهاو راهکارها , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
  52. فریبرز رحیم نیا , یاشار مرادیان , ارائه مدل مفهومی تاثیر سبک رهبری رابطه ای مدیران عامل بر تصمیمات استراتژیک بواسطه ایجاد اعتماد بیه مدیران ارشد و یادگیری آنان از شکست ها , دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
  53. فریبرز رحیم نیا , یاشار مرادیان , بررسی تاثیر میانجی گری سبک رهبری نوآورانه بر رابطه ی هوش هیجانی مدیرانارشد، هماهنگی استراتژیک و عملکرد سازمان , دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
  54. فریبرز رحیم نیا , حامد حاج اقامعمار , فرآیند شناسایی عدم قطعیتهای کلیدی در سناریونگاری (مطالعه موردی: شرکت فولاد ماهان سپاهان) , دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
  55. فریبرز رحیم نیا , هدیه لقمانی , مدیریت استراتژیک تنوع نیروی کار، مزیتی رقابتی , دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹/۰۳
  56. فریبرز رحیم نیا , سیده منصوره حسینی رباط , کنکاشی بر استراتژی نیروی کار احساسی و عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی , کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
  57. ریحانه شهرکی , علیرضا پویا , فریبرز رحیم نیا , شناسایی ابعاد استراتژیهای عملیاتی در بخش خدمات درمانی , کنفرانس سالیانه مدیریت استراتژیک , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
  58. فریبرز رحیم نیا , امید علی خوارزمی , فاطمه بیگی نصرابادی , بررسی رابطه هوش هیجانی و سبک های مدیریت تعارض کارکنان و تاثیر آن بر کیفیت خدمات شهری (مطالعه موردی: شهرداری منطقه 4 مشهد) , اولین کنفرانس ملی خدمات شهری و محیط زیست , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
  59. فریبرز رحیم نیا , صدیقه باقری قلعه جوقی , ارائه مدلی به منظور بررسی تاثیر کیفیت خدمات، ارزش درک شده و تصویر شرکت بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش میانجی رضایت و نقش تعدیل گر هزینه جابجایی , دومین کنفرانس بین المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
  60. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , ملیحه پوررضا , ارائه مدلی برای بررسی تاثیر مشتری مداری، رقیب مداری، گرایش به نوآوری و هزینه گرایی بر قابلیتهای بازاریابی , دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
  61. مصطفی کاظمی , فریبرز رحیم نیا , صدیقه ابوی طرقبه , بررسی تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر عملکرد سازمانهای کارآفرین , دومین همایش بین المللی مدیریت و کارآفرینی , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۲/۱۸
  62. فریبرز رحیم نیا , سیده زهرا فاطمی , تأثیر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری بر تصویر برند در بین هتل های 5 ستاره استان خراسان رضوی , کنفرانس بین المللی مدیریت برند , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۷/۲۰
  63. فریبرز رحیم نیا , نسترن قره باغی , الهام بهپور , ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی موانع سازمانیِ اجرای استراتژی و سلامت سازمانی در بستر فرهنگ سازمان , چهارمین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
  64. فریبرز رحیم نیا , زهرا عبدی , سیده زهرا فاطمی , مدل مفهومی ارزش دانش و استراتژیهای مزیت رقابتی , دومین کنفرانس سازمانهای دانش بنیان , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
  65. فریبرز رحیم نیا , مرجان امینی , طاهره نبی زاده , ارائه چارچوبی برای فرآیند ایجاد اعتماد الکترونیک و توسعه تجارت الکترونیک , ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
  66. فریبرز رحیم نیا , زهرا عبدی , سیده زهرا فاطمی , کنکاشی بر عوامل اعتماد زای وب سایت ها در بستر تجارت الکترونیک به منظور ارائه مدل مفهومی , ششمین همایش ملی تجارت و اقتصاد الکترونیکی , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۸/۰۹
  67. فریبرز رحیم نیا , الهام بهپور , نسترن قره باغی , چالش های برنامه ریزی استراتژیک و برنامه ریزی شهری موفق , سومین کنفرانس برنامه ریزی و مدیریت شهری , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۱/۳۱
  68. فریبرز رحیم نیا , نسترن قره باغی , زهرا ملائی یزدان آبادعلیا , الهام بهپور , ارائه مدلی مفهومی به منظور بررسی رابطه اخلاق کاری و معنویت بر کارآفرینی و عملکرد سازمانی , کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۱/۲۷
  69. فریبرز رحیم نیا , سید مسلم علوی , مهدی نجفی سیاهرودی , نگرش سیستماتیک در مدیریت بسته بندی , کنفرانس بین المللی مدیریت بازاریابی , تاریخ: ۱۳۸۷/۱۱/۰۲
Papers in Conference
  1. Fariborz Rahimnia , Ali Reza Zare , Psychological empowerment, Meritocracy and competent management; Missing Rings of Governmental Organizations in Afghanistan , دومین کنفرانس بین المللی پارادایم های نوین مدیریت , 2016-10-13
  2. Fariborz Rahimnia , Naghmeh Kargozar , Casual Relationship among Objectives , دومین کنفرانس بین المللی مدیریت کارآفرینی و توسعه اقتصادی , 2013-09-13
  3. Fariborz Rahimnia , zahra fatemi , ارائه مدل مفهومی مبتنی بر کیفیت رابطه و تصویر برند , ششمین کنفرانس بین المللی برند , 2012-02-16
Persian Papers in Journal

  1. یوسف رمضانی , فریبرز رحیم نیا , بررسی عوامل مرتبط با مراجعه مجدد بیماران به خدمات اینترنتی بیمارستان بر اساس مدل پذیرش فن آوری ( TAM ): مطالعه موردی در بیمارستان های شهر مشهد , مدیریت اطلاعات سلامت , دوره ( ۱۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۵, صفحه ۱۱۰-۱۱۵
  2. فریبرز رحیم نیا , سعید نصرتی , قاسم اسلامی , تأثیر نگرانی زیست‌محیطی بر خرید محصولات زیست‌محیطی با نقش میانجی استراتژی های یادگیری , آموزش محیط زیست و توسعه پایدار , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۶/۰۱, صفحه ۱۲۱-۱۳۵
  3. فریبرز رحیم نیا , فرشته صادقی , بررسی نقش واسط رضایت شغلی در تأثیر مدیریت برند داخلی و لنگرهای شغلی بر تمایل به ماندن، مورد مطالعه: یک سازمان دولتی در شهر مشهد , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۲, صفحه ۶۷-۸۸
  4. ابوالفضل عزیزآبادی , سعید مرتضوی , محمدعلی انصاری اول , فریبرز رحیم نیا , مدخلی بر ویژگیهای رهبری اخلاقی در نهج البلاغه , مدیریت اسلامی , دوره ( ۲۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۲, صفحه ۱۱-۴۴
  5. فریبرز رحیم نیا , حامد خراسانی طرقی , رابطه بین مالکیت روان‌شناختی و رفتار انحرافی در دبیران تربیت بدنی , مدیریت ورزشی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۱۰, صفحه ۶۹۵-۷۰۷
  6. غلامرضا ملک زاده , فریبرز رحیم نیا , الگوی ذهنی مدیران شرکت های دانش بنیان نسبت به معنا داری کار با کاربرد روش کیو (مورد مطالعه: مراکز رشد و پارک علم و فناوری خراسان رضوی) , مطالعات مدیریت بهبود و تحول , دوره ( ۲۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۹, صفحه ۱-۲۴
  7. سیدوحید شالباف یزدی , شمس الدین ناظمی , سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , واکاوی ویژگی های مدیران سرمایه گذاری موفق در ایران: رویکرد سرمایه انسانی , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۹, صفحه ۸۵-۱۱۲
  8. فریبرز رحیم نیا , یاسمن نوروزی نیک , افسانه یوسف پور , بررسی تأثیر دانش درک‌ شده از محصول سبز بر تمایل به خرید به‌واسطه دلبستگی به فروشگاه , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۹, صفحه ۵۶۹-۵۸۶
  9. فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , یاشار مرادیان , تاثیر تعامل تیم مدیریت ارشد بر ابعاد تاب‌آوری آنان (مورد مطالعه: شهرک صنعتی توس مشهد) , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶, صفحه ۲۳۳-۲۴۸
  10. سلاله شهوازیان , سعید مرتضوی , محمد لگزیان , فریبرز رحیم نیا , برداشت افراد با استعداد از عوامل مؤثر بر نگهداشت در صنعت منسوجات یزد , مدیریت فردا , دوره ( ۱۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶, صفحه ۳۳-۵۰
  11. فریبرز رحیم نیا , مجتبی پورسلیمی , لیلا بصیر , تاثیر نوآوری در خدمات بر نیات رفتاری مشتریان به واسطه بازاریابی حسی (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر مشهد , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶, صفحه ۱۹-۳۶
  12. بهناز شیرازی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , تأثیر عوامل مرتبط با مشتری بر وابستگی و تعهد مشتریان به واسطه پذیرش برنامه‌های بازاریابی رابطه‌مند , چشم انداز مدیریت بازرگانی , دوره ( ۱۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶, صفحه ۶۹-۸۷
  13. سمانه لاجوردی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , اسدالله کردنائیج , کاربرد روش کیو در شناخت الگوهای ذهنی: ارزش گذاری عوامل بهره ‏وری منابع انسانی از دیدگاه اعضای هیات علمی , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳, صفحه ۵-۲۸
  14. فریبرز رحیم نیا , صدیقه باقری , رابطه میان کیفیت خدمات، ارزش درک‌شده و تصویر شرکت با وفاداری مشتریان: نقش تعدیل‌گر هزینه‌ تعویض شرکت , مدیریت برند , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۳, صفحه ۱۵۱-۱۷۲
  15. سمانه لاجوردی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , اسدا له کردنائیج , شناخت الگوهای ذهنی خبرگان دستگاه های اجرایی کشور : ارتقا یا عدم ارتقای بهره وری منابع انسانی بخش دولتی , بهبود مدیریت , دوره ( ۳۰ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲, صفحه ۱۴۱-۱۶۵
  16. فریبرز رحیم نیا , علیرضا پویا , سولماز الهامی , تاثیر رهبری نوآورانه و اشتراک دانش بر عملکرد سازمان به واسطه هماهنگی استراتژیک (مورد مطالعه: شرکتهای تابعه و زیرمجموعه توانیر) , پژوهش های مدیریت راهبردی , دوره ( ۲۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۱۲, صفحه ۱۱۷-۱۳۹
  17. فریبرز رحیم نیا , حامد خراسانی طرقی , تحلیل حساسیت زیست محیطی، مسایل اخلاقی و مسئولیت اجتماعی در شرکت های برتر , اخلاق در علوم و فناوری , دوره ( ۱۰ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹, صفحه ۶۷-۷۴
  18. فریبرز رحیم نیا , یوسف رمضانی , سعید مرتضوی , غلامرضا ملک زاده , قوم نگاری: استراتژی برای فهم فرهنگ سازمانی , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹, صفحه ۵-۲۸
  19. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , بررسی تاثیر محتوای اعتماد الکترونیکی بر افزایش کارایی بخش بازاریابی , مدیریت فردا , دوره ( ۱۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۹, صفحه ۱۴۰-۱۵۰
  20. فریبرز رحیم نیا , عاطفه سجاد , تاثیر جهت گیری های راهبردی بر عملکرد شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان به واسطه نوآوری سازمانی , مدیریت نوآوری , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۶, صفحه ۸۷-۱۱۴
  21. مجتبی کفاشان کاخکی , مهری پریرخ , سیدرحمت اله فتاحی , فریبرز رحیم نیا , انطباق سنجی نظری و مفهومی هماهنگی راهبرد اصلی دانشگاه ها با راهبرد فرهنگ سازمانی آن و راهبردهای نظام مدیریت دانش در کتابخانه های دانشگاهی (ارائه الگوی هماهنگی راهبردی) , پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۴, صفحه ۲۵۵-۲۷۹
  22. مجتبی کفاشان کاخکی , مهری پریرخ , سیدرحمت اله فتاحی , فریبرز رحیم نیا , هماهنگی راهبردی در دانشگاه‌ها و نقش آن در پیاده‌سازی موفق مدیریت دانش در کتابخانه‌های دانشگاهی , کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۱۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۳, صفحه ۵-۳۲
  23. میثم ظهوریان ابوترابی , فریبرز رحیم نیا , ارائه الگوی توسعه پایدار خوشه‌های کسب و کار در ایران , توسعه کارآفرینی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۳, صفحه ۴۱-۵۹
  24. فریبرز رحیم نیا , قاسم اسلامی , اثر خود مدیریتی روزانه بر درگیری شغلی کارکنان (مورد مطالعه: شرکت برق منطقه ای خراسان) , فرآیند مدیریت و توسعه , دوره ( ۲۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۳, صفحه ۷۷-۹۹
  25. زهرا نیکخواه فرخانی , فریبرز رحیم نیا , مصطفی کاظمی , علی شیرازی , ارائه‌ی مدل رفتار اخلاقی پرستاران با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت‌محور , اخلاق و تاریخ پزشکی , دوره ( ۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۲۹-۴۸
  26. علیرضا امینی , سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , اثر عوامل هیجانی و شناختی بر رفتار خادمانه کارگزاران سازمان حج و زیارت (اماکن متبرکه مکه و مدینه: با رویکرد آمیخته اکتشافی) , مطالعات رفتار سازمانی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۱-۲۹
  27. سیما ساغروانی , سعید مرتضوی , محمد لگزیان , فریبرز رحیم نیا , فرا‌محرک‌های سازمانی: نظریه‌ای داده‌بنیاد از تجهیز کارکنان با ظرفیت‌های مازاد سازمانی , چشم انداز مدیریت دولتی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۴۵-۷۲
  28. مریم احمدی زهرانی , شمس الدین ناظمی , فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , مطالعه اکتشافی مولفه‌ها و ابعاد رفتار مرشدانه از دیدگاه مدیران صنعت نفت , مدیریت سازمان های دولتی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۷۱-۹۰
  29. زهرا نیکخواه فرخانی , فریبرز رحیم نیا , مصطفی کاظمی , علی شیرازی , واکاوی مؤلفه‌های رفتار اخلاقی پرستاران با همراهان بیمار با بهره‌گیری از تئوری اخلاق فضیلت محور , تحقیقات کیفی در علوم سلامت , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱, صفحه ۳۶۳-۳۷۶
  30. فریبرز رحیم نیا , مجتبی پورسلیمی , احمدرضا کریمی مزیدی , تأثیر صادرات نامرئی کالاها و خدمات گردشگری در اشاعة فرهنگ؛ با نقش تعدیل‌گری تصویر ذهنی مقصد گردشگری , برنامه ریزی و توسعه گردشگری , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۱, صفحه ۹۶-۱۱۷
  31. سیما ساغروانی , سعید مرتضوی , محمد لگزیان , فریبرز رحیم نیا , تبیینِ کنش‌های مدیران صنعت، پیرامون تجهیز کارکنان با «ظرفیت‌های مازاد سازمانی»: راهبرد نظریه داده بنیاد با رویکرد ظاهرشونده (گلیزری) , بهبود مدیریت , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۰, صفحه ۱۰۵-۱۲۲
  32. فریبرز رحیم نیا , علیرضا پویا , قاسم اسلامی , نقش عوامل روانشناختی در بروز پدیده پافشاری بر تعهدات با توجه به نقش واسط ادراک از ریسک مدیران , مطالعات رفتار سازمانی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹, صفحه ۶۵-۸۷
  33. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , شیرین فیض محمدی , بررسی اثر تمایز و پرستیژ برند بروفاداری مشتری بواسطه هویت یابی مشتری با برند (مشتریان نمایندگیهای تویوتا) , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۸, صفحه ۱-۱۶
  34. سیده منصوره حسینی رباط , فریبرز رحیم نیا , تاثیر راهبرد های نیروی کار احساسی بر عملکرد شغلی بواسطه فرسودگی احساسی , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۸, صفحه ۲۳۷-۲۵۴
  35. فریبرز رحیم نیا , سید مسلم علوی , مهدی نجفی سیاهرودی , طبقه بندی نیازهای مشتریان از بسته بندی محصولات مواد غذایی با استفاده از مدل کانو , بررسیهای بازرگانی , دوره ( ۱۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۸, صفحه ۱-۱۵
  36. فریبرز رحیم نیا , مهدیه امانی , بررسی تاثیر سبک زندگی بر فرسودگی شغلی پرستاران شاغل در بیمارستان های دولتی استان خراسان شمالی با تاکید بر نقش واسط سرمایه روانشناختی , دانشور پزشکی , دوره ( ۲۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶, صفحه ۱-۹
  37. فریبرز رحیم نیا , معصومه عارف , تاثیر بازاریابی داخلی و گردش شغلی بر قصد ترک شغل پرستاران , پرستاری ایران , دوره ( ۲۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶, صفحه ۵۰-۶۰
  38. فریبرز رحیم نیا , وحید میرزایی , ارزیابی مدل مفهومی پیش بینی رفتار شهروندی سازمانی پرستاران براساس سبک زندگی و تعهد سازمانی , مدیریت پرستاری , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۶, صفحه ۴۱-۵۱
  39. علیرضا پویا , فریبرز رحیم نیا , سید روح الله غیور , تاثیر سرمایه انسانی و اجتماعی کارکنان زن بر کسب پستهای سازمانی , مطالعات روان شناختی , دوره ( ۱۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۴, صفحه ۷-۳۰
  40. فریبرز رحیم نیا , حنظله زینوندلرستانی , شیرین فیض محمدی , عوامل مؤثر بر پذیرش استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در بیمارستان های شهر مشهد , مدیریت اطلاعات سلامت , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۳, صفحه ۸۸-۹۸
  41. فریبرز رحیم نیا , حنظله زینوندلرستانی , علی یاراحمدی , تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۳, صفحه ۱۹۵-۲۱۴
  42. سیما ساغروانی , سعید مرتضوی , محمد لگزیان , فریبرز رحیم نیا , تحمیل نظریه به داده ها یا ظهور نظریه از داده ها: نظریه پردازی در علوم انسانی با روش شناسی نظریه داده بنیاد , پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۲, صفحه ۱۵۱-۱۷۰
  43. حامد حاج اقامعمار , فریبرز رحیم نیا , علیرضا خوراکیان , سناریونگاری با روش شبکه ی جهانی کسب و کار , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۶۱-۸۷
  44. فریبرز رحیم نیا , مهدی نجفی سیاهرودی , سید مسلم علوی , ممیزی برند و روابط میان شاخص های آن در صنعت هتلداری (مطالعه موردی در برند هتل همای شیراز) , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۲۳-۴۰
  45. فریبرز رحیم نیا , زهرا نیکخواه فرخانی , بررسی تاثیر جو اخلاقی سازمان بر عملکرد سازمانی و تمایل به ترک خدمت , مدیریت فردا , دوره ( ۱۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۵-۲۲
  46. فریبرز رحیم نیا , سیده زهرا فاطمی , عطاء اله هرندی , بررسی آثار متقابل ابعاد ارزش ویژة برند مبتنی بر مشتری , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۱-۱۸
  47. حمید رضازاده برفوئی , سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , واکاوی پیش آیندهای فردی و موقعیتی موثر بر چاپلوسی و تأثیر آن بر پیشرفت شغلی کارکنان , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۵-۲۵
  48. سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , علی رضائیان , علیرضا چیت سازیان , شناخت محتوای قرارداد روان شناختی در اعضای هیئت علمی (مورد مطالعه: دانشگاه فردوسی مشهد , اندیشه مدیریت راهبردی , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۱-۲۵۰
  49. فریبرز رحیم نیا , مهدی نجفی سیاهرودی , سیدمسلم علوی دارابی , بررسی تاثیر ابعاد بسته بندی کتاب بر قصد خرید کتابهای غیردرسی با نقش تعدیل گری قیمت و محتوای کتاب , کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۱۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۲, صفحه ۱۷۹-۲۰۱
  50. نسترن قره باغی , فریبرز رحیم نیا , بررسی نقش واسط هوش هیجانی مدیران در تأثیر سبک رهبری تحول گرا بر عملکرد زمینه ای کارکنان , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱, صفحه ۲۶-۴۵
  51. سیما ساغروانی , سعید مرتضوی , محمد لگزیان , فریبرز رحیم نیا , فهم زوایای نوینی از سازه ظرفیت مازاد سازمانی , علوم مدیریت ایران , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۱۱, صفحه ۲۷-۴۷
  52. فریبرز رحیم نیا , نسرین نیکزاد , بررسی تأثیر ابعاد فرهنگ سازمانی بر استانداردهای سیستم مدیریت زیست محیطی ( ایزو 14001). , علوم و تکنولوژی محیط زیست , دوره ( ۱۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۹, صفحه ۹۱-۱۰۵
  53. وجیهه هوشیار , فریبرز رحیم نیا , ارایه مدل شایستگی مدیران شعب در سیستم بانکی , مدیریت توسعه و تحول , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶, صفحه ۵۶-۶۸
  54. فریبرز رحیم نیا , سید مسلم علوی , مهدی نجفی سیاهرودی , بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب , کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۱۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۳, صفحه ۴۴-۷۴
  55. سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , حسن حکیمی , گونه شناسی تجانس نقش عاملیت/خادمیت مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره و تأثیر آن بر رفتار شهروندی سازمانی کارکنان در شرکت های صنایع غذایی , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۲, صفحه ۴۱-۵۹
  56. سید علی کوشازاده , فریبرز رحیم نیا , حسین افخمی روحانی , اثر اعتماد به مدیران بر تفکر راهبردی سازمانی و نقص آنها در بهبود عملکرد سازمانی از راه تعهد سازمانی در بستر آموزش عالی , رهیافتی نو در مدیریت آموزشی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۱۶۳-۱۸۷
  57. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , تاثیر فرسودگی شغلی بر ابعاد فرهنگ سازمانی دنیسون , مدیریت فردا , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۱۲۹-۱۴۳
  58. فریبرز رحیم نیا , آذر کفاش پور , ملیحه پوررضا , جهت گیری استراتژیک و قابلیت های بازاریابی , مطالعات مدیریت راهبردی , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۱۴۵-۱۶۶
  59. فریبرز رحیم نیا , سیدمسلم علوی دارابی , مهدی نجفی سیاهرودی , بررسی تأثیر ویژگی‎های دیداری و کارکردی بسته‎بندی بر خرید مواد غذایی با تعدیل‎گری متغیر بوم‎شناختی مشتری , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۹, صفحه ۶۵-۸۲
  60. فریبرز رحیم نیا , عطا اله هرندی , سیده زهرا فاطمی , تأثیر کیفیت رابطه با مشتری بر کیفیت ادراک شده و وفاداری مشتریان مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره کلان شهر مشهد , پژوهش های مدیریت عمومی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۹, صفحه ۸۳-۱۰۲
  61. فریبرز رحیم نیا , حبیب اله دعائی , مسعود علیزاده بقال , تبیین مدل تعاملی رویکرد استراتژیک، فرهنگ سازمانی و محیط )مورد مطالعه: سازمانهای صنعتی کوچک و متوسط شهرک صنعتی طوس استان خراسان رضوی( , راهبردهای بازرگانی , دوره ( ۱۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۶, صفحه ۱۲۱-۱۳۴
  62. فریبرز رحیم نیا , وجیهه هوشیار , واکاوی ابعاد و مولفه های مدل شایستگی های مدیران در سیستم بانکی (یک رویکرد کیفی) , مدیریت فردا , دوره ( ۱۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۶, صفحه ۱۱۷-۱۳۸
  63. فریبرز رحیم نیا , سیده زهرا فاطمی , بررسی نقش واسط ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در تأثیر ارتباط موفق با مشتری و تصویر برند در هتل های 5 ستاره مشهد , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۳, صفحه ۷۳-۹۲
  64. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , تبیین تأثیر اطلاعات در شرکتهای بازرگانی زعفران استان خراسان و طرح وبگاه بر ابعاد اعتماد الکترونیکی , اقتصاد و تجارت نوین , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۱, صفحه ۱۶۷-۱۸۵
  65. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , ارزیابی استراتژیک قابلیتهای گردشگری داخلی و ارتباطی استان خراسان رضوی , بررسیهای بازرگانی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۱۶-۲۵
  66. فریبرز رحیم نیا , زهرا نیکخواه فرخانی , تاثیر جو اخلاقی سازمان بر هویت سازمانی و تمایل به ترک خدمت فروشندگان , اخلاق در علوم و فناوری , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۱-۱۱
  67. فریبرز رحیم نیا , شمس الدین ناظمی , ابراهیم مشرقی , بررسی عناصر برنامه ریزی استراتژیک به منظور ارایه مدلی مفهومی و کاربردی برای شرکتهای صنعتی کوچک , مطالعات مدیریت صنعتی , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۴۹-۷۰
  68. آذر کفاش پور , فریبرز رحیم نیا , طاهره نبی زاده , ارزش درک شده و نگرش کاربران در راستای تبلیغات اینترنتی , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۷۹-۹۸
  69. شمس الدین ناظمی , فریبرز رحیم نیا , علی میرابی , جایگاه مشارکت در ارتقای کیفیت خدمات: پارادایم نوین در تعامل سازمان – مشتری ( مورد مطالعه: گمرکات استان خراسان رضوی) , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۷۶-۹۵
  70. فریبرز رحیم نیا , احمدرضا کریمی مزیدی , قاسم اسلامی , تأثیر فرهنگ یادگیرى بر یادگیرى کارکنان در محیط کار به واسطه ى توانمندسازى روان شناختى و اثربخشى مدیریتى , بهبود مدیریت , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۱۰۲-۱۲۱
  71. سعید مرتضوی , فریبرز رحیم نیا , سمیه غلامی بازه حور , تأثیر رضایت و تصور مشتریان بخش خدمات بر وفاداری نگرشی و رفتاری , مدیریت و توسعه , دوره ( ۱۳ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۱۲, صفحه ۲۳-۳۷
  72. احمد توکلی , فریبرز رحیم نیا , مهدی مقدسیان , استراتژی ناب- چابک در سازمانهای خدماتی با رویکرد مقایسه ای , شریف , دوره ( ۲۷ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۹, صفحه ۱۳-۲۱
  73. فریبرز رحیم نیا , سیدحسن صادقیان , جهت گیری استراتژیک و موفقیت شرکت های صادراتی , پژوهش‌های مدیریت منابع سازمانی , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۰/۰۳, صفحه ۱۱۵-۱۳۶
  74. فریبرز رحیم نیا , سیدمسلم علوی دارابی , مهدی نجفی سیاهرودی , بررسی عوامل تاثیرگذار بر استفاده مشتریان از خدمات الکترونیک بانکی , مدیریت و توسعه , دوره ( ۱۲ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۱۲, صفحه ۱۱۴-۱۲۸
  75. فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , طوبی دلارام , بررسی میزان تأثیر هوش فرهنگی بر عملکرد وظیفه ای مدیران , مدیریت فردا , دوره ( ۸ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۲, صفحه ۶۷-۷۸
  76. فریبرز رحیم نیا , وجیهه هوشیار , تاثیر عدالت سازمانی بر تمایل به ترک شغل از طریق رضایت شغلی , مدیریت فردا , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۸۹/۰۲, صفحه ۲۳-۴۲
  77. فریبرز رحیم نیا , ژاله فرزانه حسن زاده , برسی نقش تعدیل کننده گی عدالت سازمانی بر ادراک افراد از فضای سیاسی سازمان و ارتباط گریزی افراد , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۱۲, صفحه ۲۱-۴۶
  78. فریبرز رحیم نیا , سعید مرتضوی , سیدمسلم علوی دارابی , بررسی تاثیراستراتژی تمایز پورتر برعملکرد سازمانی از طریق بسته بندی کالاها در شرکت های مواد غذایی آستان قدس رضوی , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۹, صفحه ۷۱-۸۶
  79. فریبرز رحیم نیا , مسعود علیزاده بقال , بررسی ابعاد فرهنگ سازمانی بر اساس مدل دنیسون از نظر اعضاء هیات علمی دانشگاه فردوسی مشهد , مطالعات تربیتی و روانشناسی , دوره ( ۱۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۵, صفحه ۱۴۷-۱۷۰
  80. امیرحسین کهن , بختیار شعبانی ورکی , فریبرز رحیم نیا , باورهای معرفت شناختی مدیران و نگرش آنها درخصوص برنامه‌ریزی استراتژیک در آموزش‌عالی , پژوهش و برنامه‌ریزی در آموزش‌ عالی , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۸/۰۲, صفحه ۲۷-۵۰
  81. فریبرز رحیم نیا , نسرین نیکزاد , تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت زیست محیطی در سازمان ها , مدیریت و توسعه , دوره ( ۱۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۰۸
  82. فریبرز رحیم نیا , سیدمسلم علوی دارابی , تاثیر نیروهای رقابتی بازار براستراتژیهای , بررسیهای بازرگانی , دوره ( ۳۱ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۰۸, صفحه ۶-۰
  83. فریبرز رحیم نیا , نقش روابط عمومی سازمانی در فرایند مدیریت راهبردی، , تحقیقات روابط عمومی , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۸۶/۰۲, صفحه ۳۱-۳۳
  84. فریبرز رحیم نیا , نگرش سیستمی به روابط صنعتی , دانش و توسعه , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۷۷/۱۱
  85. محمود فیروزیان , فریبرز رحیم نیا , بررسی مشکلات توسعه و گسترش صنایع روستایی در ایران , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۰ ) , تاریخ: ۱۳۷۳/۰۳, صفحه ۷۹-۸۳
Papers in Journal

  1. mehdi khoobiyan , Alireza Pooya , Ahmad Tavakkoli , Fariborz Rahimnia , Taxonomy of Manufacturing Flexibility at Manufacturing Companies Using Imperialist Competitive Algorithms, Support Vector Machines and Hierarchical Cluster Analysis , EN , Engineering Technology and Applied Science Research , Volume ( 7 ) , 2017-4, Pages 1559-1566
  2. Mohammad Sadegh Sharifirad , Saeed Mortazavi , Fariborz Rahimnia , Mohammad Mahdi Farahi , Implicit leadership theories :a qualitative study in an Iranian organization , EN , Iranian Journal of Management Studies , Volume ( 10 ) , 2017-3, Pages 1-29
  3. solaleh shahvazian , Saeed Mortazavi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , A dichotomous perceptions on talent retention factors: Phenomenography strategy , EN , Iranian Journal of Management Studies , Volume ( 9 ) , 2016-11, Pages 675-706
  4. Fariborz Rahimnia , Naghmeh Kargozar , Objectives priority in university strategy map for resource allocation , EN , Benchmarking , Volume ( 23 ) , 2016-2, Pages 371-387
  5. zahra mohamadzadeh , Saeed Mortazavi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , Toward an exploration of follower's implicit followership theories of Mashhad's large organizations using a qualitative approach , EN , Iranian Journal of Management Studies , Volume ( 8 ) , 2015-7, Pages 397-419
  6. Fariborz Rahimnia , AhmadReza Karimi Mazidi , Functions of Control Mechanisms in Mitigating Workplace Loafing; Evidence from an Islamic Society , EN , Computers in Human Behavior , Volume ( 41 ) , 2015-3, Pages 671-681
  7. somaye mirtavakoli , Alireza Khorakian , Fariborz Rahimnia , The analysis of moderating role of perceived instrumentality and networking ability in relation between creativity and implementation of ideas (Case study of Taghdis Porcelain Company) , EN , Buletin Teknologi Tanaman , Volume ( 2 ) , 2015-3, Pages 290-297
  8. Fariborz Rahimnia , samira keyvanipoor , Mahdi Moghadasian , Analysis of BSC perspectives as related to the alignment of environmental uncertainty and supply chain strategy , EN , Benchmarking , Volume ( 21 ) , 2014-9, Pages 903-916
  9. Fariborz Rahimnia , Mohammad Sadegh Sharifirad , Authentic Leadership and Employee Well-Being: The Mediating Role of Attachment Insecurity , EN , Journal of Business Ethics , Volume ( 124 ) , 2014-8, Pages 1-15
  10. Fariborz Rahimnia , Shamsodin Nazemi , Yashar Moradian , Investigating the effect of connectivity of top management team on their resilience , EN , Management Science Letters , Volume ( 4 ) , 2014-4, Pages 1973-1980
  11. SEDIGHE BAGHERI GHALE JUGHI , Fariborz Rahimnia , Mostafa Kazemi , Providing a Model to Investigate the Impact of Service quality, Perceived Value and Corporate Image on Customers Loyalty Considering Mediator Role of Customer Satisfaction and Moderator Role of Switching Costs , EN , Reef Resources Assessment and Management Technical Paper , Volume ( 40 ) , 2014-4, Pages 476-487
  12. neda shakoori , Shamsodin Nazemi , Fariborz Rahimnia , Investigating Relationship between Internal Structure of Country Image and Product Attitude , EN , International Journal of Management Sciences and Business , Volume ( 2 ) , 2013-12, Pages 1-14
  13. morteza ghayour , Shamsodin Nazemi , Fariborz Rahimnia , Mohammad Lagzian , Application of multilevel analysis approach in management theory , EN , Management Science Letters , Volume ( 3 ) , 2013-9, Pages 3065-3074
  14. Fariborz Rahimnia , Jaleh Farzaneh Hassanzadeh , The impact of website content dimension and e-trust on e-marketing effectiveness: The case of Iranian commercial saffron corporations , EN , Information & Management , Volume ( 50 ) , 2013-7, Pages 240-247
  15. masoome arabshahi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , Azar Kaffashpoor , An empirical investigation on relationship between organizational intelligence and faculty members knowledge sharing behaviors , EN , Management Science Letters , Volume ( 2013 ) , 2013-7, Pages 2815-2822
  16. masoome arabshahi , Mohammad Lagzian , Fariborz Rahimnia , Azar Kaffashpoor , The impact of emotional intelligence on faculty members knowledge sharing behaviors , EN , Management Science Letters , Volume ( 2013 ) , 2013-3, Pages 2963-2970
  17. Fariborz Rahimnia , AhmadReza Karimi Mazidi , zahra mohamadzadeh , Emotional mediators of psychological capital on well-being: The role of stress, anxiety, and depression , EN , Management Science Letters , Volume ( 3 ) , 2013-2, Pages 913-926
  18. Shamsodin Nazemi , Fariborz Rahimnia , Mohammad Lagzian , morteza ghayour , Investigating cultural influences on investment process in stock exchange , EN , Management Science Letters , Volume ( 2 ) , 2012-9, Pages 3041-3048
  19. Fariborz Rahimnia , Tahereh Nabizadeh , زهرا قریب ترزه , marjan amini , Designing a conceptual model of innovation culture and mechanism’s effects on developing e-commerce , EN , Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business , Volume ( 3 ) , 2012-2, Pages 1033-1043
  20. Fariborz Rahimnia , Mahdi Moghadasian , , Application of grey theory approach to evaluation of organizational vision , EN , Grey Systems: Theory and Application , Volume ( 1 ) , 2011-2, Pages 33-46
  21. Fariborz Rahimnia , Mahdi Moghadasian , Supply chain leagility in professional services , EN , Supply Chain Management , Volume ( 15 ) , 2010-1, Pages 80-91
  22. Fariborz Rahimnia , Yiannis Polychronakis , John M. Sharp , A conceptual framework of impeders to strategy implementation from an exploratory case study in an Iranian university , EN , Education, Business and Society: Contemporary Middle Eastern Issues , Volume ( 2 ) , 2009-11, Pages 246-261
  23. Fariborz Rahimnia , Mahdi Moghadasian , Pavel Costka , Benchmarking leagility in mass services The case of a fast food restaurant chains in Iran , EN , Benchmarking , Volume ( 16 ) , 2009-10, Pages 799-816
  24. Fariborz Rahimnia , Towards understanding the impeders of strategy implementation in higher education (HE) – a case of HE institutes in Iran , EN , Quality Assurance in Education , Volume ( 13 ) , 2006-2, Pages 132-147